středa 20. března 2013

Outfit - 14. 3. 2013

Ahojky:) Dneska se mi stalo něco téměř  neuvěřitelného. Nařídila jsem si budík na osmou a dobrovolně jsem vstala!:-D Většinou ho típám a spím ještě minimálně hodinu, ale dneska jsem se překonala a vstala, protože toho chci hodně stihnout:) Před chvíli jsem si zacvičila a na půl jedenáctou jedu k Adélce jí obarvit ombré vlásky. Pak si udělám něco dobrého k obědu, odpoledne budu psát bakalářku a večer jdu ještě do práce. Takže toho mám dost:) A včera jsem zjistila, že se mi nějakým záhadných způsobem neuložily dvě stránky, které jsem napsala předevčírem! Jako nezabili by jste se?:-D Takže to musím psát znova, plus mám v plánu jich dneska napsat alespoň 6-8:) Co se týče outfitu, tak mám na sobě novou sukni a řetěz, který jste mohli vidět v některém z minulých příspěvků a nové nejlepší punčocháče, které miluju a kvůli kterým mi všichni v metru na a na ulici koukají na nohy:-D Plus mi nejhodnější Adélka vytvořila gifty z toho, co jsme natočily. Líbí?:)



triko - Only // vestička - HM // sukně - Hm // řetěz - HM// tight - Topshop // boty - Deichmann//



+ Bonusy!:)





64 komentářů:

  1. jů, ty gify<3 a krásná sukýnka!

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě to zase slušíííííí :) A gifty jsou báječné :)*

    OdpovědětVymazat
  3. Ty gifty jsou super! A moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  4. jeeej,ty si strašne krásna a milá! :))) tie gifka sa mi veľmi pááčia:) také môžeš dávať častejšie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi krásná! Jak na fotkách tak na gifech :) hádám, že sluníčko dělá divy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi krásná Markétko, ta sukně ti hrozně moc sluší...a gify jsou boží:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, to je úžasný! Jsi krásná a hrozně milá a sympatická :-)

    Jinak snad toho za dnešek stihneš co nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
  8. úžasnej pejsek!:)) Chci ho! :DD
    Outfit je zase super:))
    Gify jsou taky suprový!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pejsek není můj, je kamarádky Adélky, ale stejně ho miluju:-D a děkuju:)

      Vymazat
  9. Ty gifty jsou fajn :) Sama je udělat neumím, tvá kamarádka je šikovná.
    Hezkej hafan :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Adél říkala, že je to úplně jednoduchý, tak se jí pak zeptám a napíšu ti to:)

      Vymazat
  10. Jéé, moc ti to sluší! Ta sukně je naprosto perfektní. Možná mi ten celek trochu ruší punčochy, ale jinak super. První a poslední gif je roztomilý.:-)

    OdpovědětVymazat
  11. jé, moc Ti to sluší!:) Ta vestička je prostě super :)
    Držím palce, ať jde psaní bakalářky co nejrychleji :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi neuvěřitelně krásná! a ty gify, to je prostě paráda :))

    OdpovědětVymazat
  13. too cute! thanks for such a sweet comment xx

    OdpovědětVymazat
  14. sluší tito a ty animované obrázky jsou super :D:)

    OdpovědětVymazat
  15. Veľmi pekný outfit :) a bonusky sa mi páčia najviac:D

    OdpovědětVymazat
  16. tá sukňa s pančuškami je veľmi pekná :))

    OdpovědětVymazat
  17. Ty punčochy jsou skvělé! I já bych se za Tebou, Markét, otočila, protože vypadáš božsky. Jsi takový roztomilý ďiblík a v sukýnce a punčochách jsi prostě nepřehlédnutelná! :)
    Přeji krásný den a hodně popsaných stránek :-*

    OdpovědětVymazat
  18. jééé ta sukienka!
    a gifs ♥♥

    OdpovědětVymazat
  19. Hrozně moc ti to sluší Markét :)Tvoje líčení je úžasný, sukně i bunda :) a první točící se fotka je nádherná a ty na ní :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj len som ti chcela pochvalit uzasny blog...narazila som nanho a zamilovala som sa :D rubrika Things That Made My Monday! je uzasna lebo kazdy potrebuje si zlepsit pondelok. Mame aj skoro rovnaky typ pleti cize obkukala som niektore produkty a idem aj vyskusat. Len tak dalej pokracuj urcite budem odteraz sledovat tvoj blog :)

    OdpovědětVymazat
  21. ty animace jsou božské)) moc ti to sluší- jako vždy'))

    OdpovědětVymazat
  22. Markétko moc ti to sluší! Celkově vypadáš moc spokojeně! Ta vestička se mi moc líbí! Animace boží <3 Přeji hezký den!

    OdpovědětVymazat
  23. Ty punčošky jsou stylový! Sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak tohle ti opravdu moc sluší! A bonusy jsou super.

    OdpovědětVymazat
  25. ten outfit je super! :) a gify ani nehovorím♥ krásne.

    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný outfit, moc se mi líbí sukýnka.. Kde jsi ji sehnala? :))
    A bonusy jsou skvělé, jsi krásná! :))

    OdpovědětVymazat
  27. Máš boží silonky a sukni! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Dokonalá! :)
    A ty gify jsou nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Luxusní outfit i gify, opravdu povedený příspěvek!

    OdpovědětVymazat
  30. wow, krásny outfit, krásne fotky, krásna ty a úžasne animácie! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Outfit i gify se mi moc líbí :) Ta sukně ♥

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj,
    máš moc pěkný a zajímavý blog :) Ty fotky v článku jsou moc pěkné! :) Mám novou stránku o účesech tak pokud chceš, můžeš ji navštívit :) Předem děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  33. Vypadáš úžasně, pro tuhle sukni mám obzvlášť slabost, tak dlouho jsem ji okukovala, až jsem si ji minulý týden koupila v černé :-) No a silonky jsou celkově má uchylka a tyhle jsou teda též luxusní :-) A bonusy jsou taky parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  34. super sukně, náhrdelník a točící gifko! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Krásný outfit! :) a máš rozkošného pejsana :D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Wow víc takových bonusů, jsou parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ten outfit je hodně povedenýý, hlavně sukně a punčochy jsou super, není divu, že tě každý v metru okoukával :D :)

    OdpovědětVymazat
  38. Nádherný outfit. :) Jednoduchý a zároveň tak povedený. :)

    OdpovědětVymazat
  39. No tak ty gify nemají chybu! :) Sluší ti to, taky chci takovou sukýnku :) V.

    OdpovědětVymazat
  40. You look lovely)))) Great pictures as well!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  41. love your skirt!so nice snaps and gifs!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    OdpovědětVymazat
  42. Markétko moje, moc Ti to sluší, ale obávám se, že jestli nedopíšeš tu práci, tak Tě zbiju!!!!!!! Držím Ti palce, hodně štěstíčka přeju papapa maminka

    OdpovědětVymazat
  43. Seriously this is so cute!
    Love your look! <3
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  44. Krásné oblečení, s kamarádkou vypadáte jako sestry :).

    OdpovědětVymazat
  45. Tak to tě vážně obdivuju, že si vstala. Mě se dneska podařilo vstát až v pět večer. :D Ale byla jsem včera na párty, takže to se nepočítá. Jinak ti to neuvěřitelně sluší. Jednak se mi strašně líbí sukně a řetízek a jednak máš neuvěřitelně nádhernáý make-up!!! Kočka. :)

    OdpovědětVymazat
  46. Úžaaaasné gify)! A máš krásný úsměv. Jde vidět, že má sluníčko efekt. Ta pátá fotka je nádherná)

    OdpovědětVymazat
  47. Ty gifka jsou úžasný!♥ Sluší ti to! :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat