pondělí 11. března 2013

Things That Made My Monday!

Ahoj:) Nechci se vytahovat, ale tenhle týden jdu do školy jenom dneska a jenom na jednu hodinu:) Zařídila jsem si totiž rozvrh tak, že chodím každý druhý týden do školy jenom v pondělí:) A řeknu Vám, že to se hned ten týden lépe začíná:) A mám takový dojem, že i práci mám jenom jeden den, takže budu mít plno času na tu debilní bakalářku, že:-D Tak mějte krásný a pohodový týden:) A protože se mě často ptáte odkud ty obrázky beru, tak jsem budu vždycky uvádět zdroje a pokusím se na to nezapomenou:)
Zdroj: weheartit.com , favim.com , tumbrl.com

Nejroztomilejší Liam:)
Tenhle text!

Tohle roztomilé slůně!:)
Tenhle flirt:-D
Škodolibý Barney:-D
Tyhle pobavené modelky:-D
Blázen Cara Delevinge:-D
Tenhle vnitřní boj:-D
Tahle řeč:-D 
Harry:-D
Nejvíc sexy Ian Somerhalder!
Celá Terapie láskou!:)
Samantha v Sexu ve městě:-D

Rihanny obličej:-D
Tohle nejkrásnější tetování:) 
Takhle vyděšená kočička:-D
Tahle scéna ze Scary movie:-D
Tenhle cool model!

39 komentářů:

  1. Pěkné obrázky :) I též přeji krásný a pohodový týden :)

    nikol-kach.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já ty tvoje pondělní postřehy miluju:D

    OdpovědětVymazat
  3. ha ha...tie modelky su bohove...:D :D a vďaka za Iana moje oči sa veľmi potešili..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Některý obrázky supr :) ale některý...hrůza :D promin, nemohla jsem si pomoc :D :D
    Jinak, jak sis zařídila to, že chodíš do školy jen takhle ten jeden týden??? To musí být príma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký jsou hrozný?:-D a já jsem si to zařídila u profesorů, že jsem si přehodila všechny povinné cvičení na jeden týden a všechny nepovinné přednášky na druhý týden:)

      Vymazat
  5. Jé, no tu školu ti závidím, to je hned něco jinčího, než náš pošahanej rozvrh...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš hodně špatnej?:)já jsem za ten svůj fakt hrozně šťastná:)

      Vymazat
  6. haha, tak kočka je fakt vtipná :D Tyhle články mě děsně baví, Markét ;)

    OdpovědětVymazat
  7. parádne ako vždy :D pobavila som sa :D najviac na modelkách a mačke medzi psíkmi :D
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Divertidas imágenes!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  9. Už od sedmi ráno jsem se těšila na tyto obrázky a chodila se dívat jestli už jsi přidala post ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé:) Ty jsi hodná:) Já se to vždycky snažím přidávat, co nejdřív, protože vím, že na to takhle vždycky někdo čeká:)

      Vymazat
  10. Od doby, co sleduji Ztraceni (takže dva dny), se mi líbí Ian. ÁÁch!
    Se školou to máš super, to by se mi líbilo!:)

    OdpovědětVymazat
  11. tá modelka, model sukňa no hento nakonci :D paráda

    OdpovědětVymazat
  12. zase jsi nezklamala, obrázky jsou skvělý a vtipný! :-))

    OdpovědětVymazat
  13. To jde si takhle udělat rozvrh?:)) závist!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem na vejšce a tam jsem si po domluvě přehodila všechny přednášky, který jsou nepovinný na tenhle týden a všechny povinné cvičení, na které musím chodit, mám ten další:)

      Vymazat
  14. ten sloník je veľmi roztomilý :))

    OdpovědětVymazat
  15. sluně je roztomilé!! :D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to ti fakt závidím! :) já mám od zítrka na praxi odpolední až do 18:00 :((

    OdpovědětVymazat
  17. to tetování je prostě perfektní)))

    OdpovědětVymazat
  18. samantha a barney :D joooj, pobavilo

    OdpovědětVymazat
  19. U mnoho fotek jsem se dooost nasmála !:D

    OdpovědětVymazat
  20. Love your blog! Maybe we could follow each other on GFC and bloglovin? Please leave me a comment, follow me and then I will follow you back!!! For sure!!

    OdpovědětVymazat
  21. Opět si mě zahříla na duši, krásné obrázky! :))
    Doufám, že budeš mít bakalářku brzy hotovou, to je fakt takový záhul? :-oo
    I tobě krásný nový týden a hezké Pondělí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je to záhul:-D Včera jsem psala jednu stránku 2 hodiny!:-D hrozný:-D

      Vymazat
  22. Super fotky a gif:)) (ps.máš pravdu Liam je roztomilý:P )

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to ze školou ti vážně závidím, i když je pravda, že já se tam ukazuju jenom zřídka! :D Jinak fotky jsou to vážně super. To slůně je neuvěřitelně roztomilá a Iana a Barneyho miluju! Já bych do Londýna odjela za prací hned, ale nemůžu najít nic jinýho než au pair a to dělat nechci. Co tam pojedeš dělat ty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdo má do té školy pořád chodit vid:-D a já tam právě pojedu dělat asi tu au pair, i když to taky není práce, kterou bych nějak extra chtěla dělat..ale pojedu tam asi jen maximálně na dva měsíce, takže alespoň zkušenost to bude snad dobrá:)

      Vymazat
    2. Já z toho mám docela strach, protože mám hodně kamarádek, co tam jako au pair odjely a měly spoustu problémů s rodinou. A navíc se mi nechce být jejich služka. Kdyby šlo jenom o hlídání dětí, tak je to super, ale vařit, žehlit a uklízet se mi moc nechce...hlavně pro jejich dobro. :D Já bych chtěla taky tak na dva měsíce, ale spíš nějakou jinou práci. No a když nic neseženu, tak tě alespoň pojedu navštívit a nakoupím si tam oblečení. :D

      Vymazat
  24. Sex ve městě je nejlepší seriál a Samantha je největší bavička :D z těch jejich hlášek brečím smíchy :D

    OdpovědětVymazat
  25. Miluji Iana, to je vážně kus :) A ten model na posledním obrízku to je úžasné!
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat