středa 27. března 2013

Lucky Me!


Dneska bych Vám chtěla ukázat něco, co mi udělalo v poslední době velkou radost. Měla jsem to štěstí, že jsem tenhle měsíc vyhrála dokonce dvě Giveaway! Jednu na blogu u Barči a druhou u Janči:) Mám z výher velkou radost a všechny produkty se mi moc líbí a určitě je dostatečně využiji:) Tímto bych jím chtěla moc poděkovat za to, co mi poslaly! Děkuji!:-*

Od Barči jsem dostala 3 skvělé věci od Avonu:)
Avon, zpevňující obnovující noční regenerační emulze na ruce s babasovým olejem – ruce si krémuji každý večer před spaním, takže jsem moc ráda, že jsem dostala tenhle speciální krém, který je přímo určen na to, aby hydratoval ruce přes noc.
Avon, řasenka ColorTrend plump out - Zkoušela jsem ji zatím jen párkrát, ale dělá opravdu krásné řasy.
Lak na nehty od Avonu v odstínu Pastel Pink – z něho jsem měla asi největší radost, takovou světle růžovou barvičku ještě nemám a myslím, že na jaro a léto bude přímo ideální:)

Od Janči jsem dostala kosmetiku MUA a konečně jsem tedy mohla vyzkoušet tuto kosmetiku:)
Řasenka Every lash – řasenek prostě není nikdo dost!:)
Korektor Cover and Conceal - Nosím ho od té doby, co ho mám a moc mi vyhovuje.
Lesk na rty v odstínu Sealed with a Kiss – Žádný takovýhle odstín lesku nemám, takže jsem z něj měla velkou radost:)
Oční stíny Pink sorbot – Zatím jsem je zkoušela jenom jednou, ale jsou skvělé!:) Jak barvy, tak pigmentace.
Pudrová tvářenka v odstínu č.1 – Tahle tvářenku se mi líbí asi nejvíce, z toho všeho, co jsem od Janči dostala:) Od té doby, co jsem ji dostala, jsem ji měla na sobě již několikrát a podle mě je to ideální barva na jaro/léto:)
Krémová tvářenka v odstínu Blossom- I když mám raději pudrové tvářenky, tak musím říct, že tahle mě okouzlila, je to krásný přirozený odstín a určitě ji unosím.

Moc děkuju:-*

38 komentářů:

  1. Strááášne pekné výhry :)
    Keď je to také aktuálne, nechceš skúsiť šťastie aj v GA u mňa? Donny writes :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty se mas! Ja bych brala ty mua veci, zatim jsem si od nich koupila jen tu zkopirovanou paletku naked a jsem nadsena :D

    OdpovědětVymazat
  3. jeee ty se máš :) ja nevyhrála ještě nikdy ani ň :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsi měla velké štěstí :) tu krémovoiu tvářenku mám taky a i když jsem se ji první trochu bála, je moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  5. Juu ty máš štěstí! :) to by mi také vůbec nevadilo! :D o kosmetice Mua jsem ještě neslyšela, ale vypadá moc dobře!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou parádní výhry :) Moc gratuluju Markét :) takové produkty se neztratí a vždy hodí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to bych byla také šťastná jako blecha:) S MUA nemám zkušenost ...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to gratuluji, krásné výhry :)!

    OdpovědětVymazat
  9. super gratulujem ja som ešte nikdy také šťastie nemala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Markétko, jsem ráda, že máš z výhry takovou radost, a že se ti věcičky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super výhry :) Třeba budou i recenze :P

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé tak to ti gratuluji, mě se nepovedlo vyhrát ještě ani jednu GA :( :D

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno to vypadá tak skvěle! Asi jsi dítě štěstěny! =)) A jinak k těm PLL, snad až 11.6. mají být další díly, achjo =D Kort, když jsem dojela ty Gossipky, potřebuju pořádnou dávku Ameriky =D Asi začnu znova s OC =D

    OdpovědětVymazat
  14. Ty máš ale štěstí!
    Moc ti gratuluji, to je jak druhý Vánoce! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Pane jo,máš teda štěstí, byla bych z výher také moc šťastná! :)))
    Kéž bych takovou kliku měla i já! :) :D

    OdpovědětVymazat
  16. Musím říct, že jsi dostala opravdu parádní věcičky.

    OdpovědětVymazat
  17. Markétko ty máš ale štěstí :) Gratuluji k výhrám. Já jsem teď taky vyhrála jednu u Nicollete a už se těším až mi balíček přijde. S Mua kosmetikou mám zatím jen dobré zkušenosti tak si myslím, že budeš určitě spokojená ;) Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  18. Oooo cože, takové super výhry, tolik kosmetiky, a ještě MUA! Pořádně štěstí jsi měla :)

    OdpovědětVymazat
  19. tééda, to klobouk dolu.. tady se někdo má!!!! :))

    OdpovědětVymazat
  20. Wau, to musí byť úžasné! ja som ešte žiadnu nevyhrala a ty hneď za mesiac dve!:D gratulujem:)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc gratuluju k výhrám!!! Tolik kosmetických výrobků bych si taky nechala líbit. :)

    OdpovědětVymazat
  22. ty jsi měla štěstí! krásné věci, hlavně od MUA.

    OdpovědětVymazat
  23. Není za co!:-* (spíš se musím stydět za to pozdní odeslání..:D)

    OdpovědětVymazat
  24. toľko skvelých vecí, čo by sa aj mne zišli ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  25. Jé, tak to se máš, já jsem se přihlásila tak do 100 a vyhrála jsem jednou:))

    OdpovědětVymazat
  26. Tady se někdo má, gratuluju!!:) Nic z toho jsem nezkoušela, až na řasenku z avonu a ta mi moc neseděla :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to gratuluji, máš štěstí:)

    OdpovědětVymazat
  28. Hi ^^ You have a good blog. Welcome to my life: http://beatetn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  29. Páni..já ti normálně samolibě závidím :( já to štěstí na výhru nemám. Ale gratuluju a určitě si výhru parádně užiješ.

    OdpovědětVymazat
  30. Tak to jsi teda měla ale velké štěstí :) Ten krém na ruce od Avonu jsem si zamilovala, je vážně super :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat