pátek 8. března 2013

Instagram photos 3!

Opět se mi nahromadilo pár fotek na instagramu, takže Vám zase můžu ukázat, co poslední dobou podnikám:) Doufám, že příští fotky budou jenom o tom, jak píšu bakalářku, protože už se opravdu musím přestat flákat, jako jsem to dělala doteď a začít jí psát!:-D Zítra mě čeká oslava narozenin UŽ šestiletého brášky, ale v neděli jdu na to!:) Hezky si užijte nadcházející víkend!:)
A kdo máte, tak sledujte!:) Můj istagram: abowforabeauty

Nejoblíbenější oběd - těstoviny se zeleninou, kuřecím masem a pestem:) // S Aleninkou ma obídku // Flákám se doma s Adélku a Tadýskem // nedávno navštívené filmy, mimochod Mládeži nepřístupno byla největší blbost, nekoukejte na to! //

Nejkrásnější Renatka před plesem:) // Nejvíc roztomilá malinká Viktorka //  Hraju si se svým milovaným Kubíčkem// Tadýsek mi hraje One direction!:) 
S Teddym jsme hezcí 1 // s Teddym jsme ještě hezčí 2 //  S Aničkou při přípravách na ples:) // Přichystaná Anička v celé své kráse:) // 

Večeře s bráchou a můj oblíbený losos se špenátem a štouchanýma bramborama:) // Můj šťastný bratr u zubaře // nová profilovka:) // Lístky na One Direction! Už se nám to blíží!:) //


Nejlepší ledový malinový čaj z Costy! // Outfit back to black //  Nejlepší šampóny! // Miluju maminky modrou šálu a myslím, že mi sluší víc, než mamince a že bych si jí měla nechat, co mami?:)

44 komentářů:

  1. Tyhle posty jsou super! Fotky už znám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám taky instagram ale přád zapomínám fotit!!.D

    OdpovědětVymazat
  3. parádní fotky Markétko :) máme stejný chutě ;) jsi krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Terezko:) Taky ráda lososa a těstoviny?:)

      Vymazat
    2. I špenát a šťouchaný brambory ;) ale i bráchy oběd vypadá skvěle :)

      Vymazat
  4. Super fotky :) A koncert One direction oo zavidim! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý fotky, no ten koncert 1D ti taky závidim a s bakalářkou přeju hodně štěstí ;)
    PS. Následovala jsem tě na tumblru :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taddysek je sympaťák, tobě to hrozně moc sluší a tento tip postu mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkně pokoukání :-)

    OdpovědětVymazat
  8. great shots my dear! your dog is too cute :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky! Ta nová profilovka je perfektní a moc se mi líbí i ta s tou šálou...asi by sis jí měla fakt nechat. :D A na ten film mláděži nepřístupno jsem viděla jenom trailer a i ten mě dost zhrozil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) A taky si myslím:-D a nejvíc trapný film to byl, fakt!:)

      Vymazat
  10. Skvelé fotky a máš zlatého havka :) A ten šál je vážne super ;)

    http://blogofcomestic.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Ten psík je úžasný :) A Tobě to moc sluší, Markét, jsi opravdu moc krásná. Máš takový roztomilý kukuč ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky jsou krásné :) A taky jsem myslela nejřív, že Teddy je přítel :D Slušelo by vám to :))

    OdpovědětVymazat
  13. moc hezké fotky, sluší ti to tam!:)

    OdpovědětVymazat
  14. S Tedym jste úžasní a ještě úžasnější♥

    OdpovědětVymazat
  15. úžasné fotky! Ráda se na ně koukám:).

    OdpovědětVymazat
  16. Hey dear!
    I like your posts sweety! I like your blog a lot! This is my first visit here but definitely not the last :) Check out my blog if you have a free minute :)Would you like to follow each other?xx
    Wish you a nice weekend!
    VIEWRAMA

    my
    fashion blog

    OdpovědětVymazat
  17. taky miluju těstoviny :)
    všude ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  18. Hi dear! I love your blog and your picture! (we love the same things!!!) Do you want to follow each other?
    Kisses
    Timeless Mode

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné fotky :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Mám tyhle články ráda:)) super fotky:)

    OdpovědětVymazat
  21. Pejsek je nádherný!:))
    Teddy je frajer:D Sluší vám to spolu:)

    OdpovědětVymazat
  22. krásný fotky)) já se taky někdy nemůžu k něčemu dokopat, ale zas to není tak důležité jako bakalářka:D

    OdpovědětVymazat
  23. beautiful blog!!!
    new follower
    http://megliounuovooggi.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  24. pěkné fotečky, malovala jsi Aničku ty? :)

    OdpovědětVymazat
  25. Aaa já chci taky na 1D :D Užijte si to, doufám, že budou fotky s klukama :D A za maminku říkám, že by sis šálu měla nechat, je krásná a tobě moc sluší :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to všechno nafotím, nebo Míšo:) A fotka s klukama bude, to je jasný:-D Musím se nějak dostat do zákulisí:-D A mamince teda vyřídím, že si jí nechávám no:-D

      Vymazat
    2. Tak až budete v zákulisí, řekni Louisovi a Zaynovi, že je miluju a hoď jim moje číslo, děkuju :D

      Vymazat
  26. you look so so so cute!!!

    Love, Farah

    www.formulafarah.com

    OdpovědětVymazat