pátek 1. března 2013

Outfit February 2013

Ahojky:) Přeji všem krásný první březnový den!:) Kdy byl únor? To uteklo zase nějak moc rychle, což se mi moc nelíbí, vzhledem k tomu, že se mi blíží státnice..:( Ale už jsem začala psát bakalářku, takže alespoň něco:-D A i když je už březen, nevím, jak na Vás, ale na mě to jaro ještě nějak působit nezačalo, proto mám na sobě zase černou:-D Ale doufám, že už se brzy přetransformuju do jarní nálady a nahodím nějaké barvy:) Chtěla bych Vás upozornit na dvě věci:) Za prvé jsem si změnila fotku:)  Líbí? Nebo byla lepší ta minulá?:) Doufám, že Vás to nebude mást!:-D A taky jsem si založila ask. fm, který najdete vpravo na liště, takže kdyby jste na mě chtěli na něco zeptat, tak mi nemusíte psát maila, ale stačí to napsat tam:) Mějte se krásně pa!:)







bundička - New Yorker // svetr - Topshop // sukně - Stradivarius// boty - Deichmann // čelenka - HM //

64 komentářů:

  1. moc ti to sluší :) a ta fotka se mi líbí taková jaká je teď takže ji nechej! :)
    ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby jsi měla tělové nebo jinak barevné silonky bylo by to lepší, máš pravdu s tou černou :D ale sluší ti to! ta sukýnka se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tělové silonky nesnáším:-D nosím je jenom na výjimečně, třeba na ples, když musím, jinak normálně bych si je nikdy nevzala:) Ale děkuju:)

      Vymazat
  3. Markétko moc krásný outfit :) všechno je moc milé, líčení, vlasy, černá je vždy nejlepší ;) fotky jsem si všimla hned, je krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Terezko!:-* A taky nosím momentálně černou asi nejraději:)

      Vymazat
  4. Makrétko, ty jsi kočka! Vlasy jsou moc krásné, bundička je nádherná a moc ti sluší:).
    Mě se zase únor hrozně táhne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Denisko!:-* a tak alespoň už ti ten únor skončil:)

      Vymazat
  5. Sluší ti to! Ta sukne je božíí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. a já se těšila na fotku s pejskem:D:( ..krásná sukýnka a souhlasím s názorem na tělové silonky:D;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pejsek se nevešel do záběru, ale je tam:-D třeba na té druhé fotce je vidět malilinko:-D

      Vymazat
  7. Markétko moc ti to sluší! Líbí se mi tvá bundička! A jsi moc hezky učesaná tobě ty čelenky prostě sednou :) Krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj ak by si chcela tak by si mohla navštivit moj novy blog,ktorý som založila včera na moje narodeniny :) http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. taky nechápu,kam se ten Únor poděl..děsí mě to, já zase maturuju a musím se dostat na vejšku (což se mi jeví jako nereálný úkol)
    moc ti to sluší :) já mám hodně podobnou hnědou bundičku:)

    OdpovědětVymazat
  10. Skor sa priklanam k predchadzajucej fotke, pretoze tam mas svetlejsie vlasky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A světlý jsou lepší?:) Já už teď mám právě takhle trochu tmavší vlásky:)

      Vymazat
  11. Jé, moc ti to sluší, máš krásné vlasy:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Parádny outfit, a ty si fakt kráásna :O :-)

    http://lucy-beauty-blog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. super outfit, ten sveter je krásny :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nová fotka je moc hezká! :)
    A strašně ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Hey, Thanks for visiting my blog ^_^ Im following you back dear.
    xoxo
    Suzy

    fashionabliyours.blogspot.ca

    OdpovědětVymazat
  16. máš krásný náramek, kde jsi ho koupila? :) moc ti to sluší markétko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Nikolko:) a náramek mi byl zaslán, díky spolupráci s firmou efoxcity:) Můžeš se na něj juknout tady:) http://www.efoxcity.com/silver-euro-metal-bracelet-atsp44382.html

      Vymazat
  17. takto natočené vlásky máš božské:) moc sa mi páči tá nová fotka na blogu :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  18. Moc ti to sluší Markét :) Mám ráda tvůj upřímný úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  19. Krása, krása, nádhera! Já mám tak moc ráda sukně a tahle je opravdu super a sluší ti stejně jko ten lehký svetřík :) Mám ráda Tvé outfity a hlavně tvůj milý obličej a kukuč :) Jsi moc krásná, Markét :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ty jsi princeznička krásná :)

    OdpovědětVymazat
  21. Roztomilý outfit. Líbí se mi ta sukýnka! :) Paráda. V.

    OdpovědětVymazat
  22. outfit je veĽmi pekný , originálny :)

    OdpovědětVymazat
  23. mimoriadne pekný outfit !!

    OdpovědětVymazat
  24. krasny oudfit všetko perfektne ladí :)


    POZYVAME NA GIVEAWAY http://aj-ro-na.blogspot.cz/search/label/Giveaway

    OdpovědětVymazat
  25. Nová fotka je krásná! Nemáš obarvené vlasy? A outfit je na 1.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám:) To tak vypadá asi díky tomu zbarvení té fotky:)

      Vymazat
  26. Já vždycky jen zírám jak parádně jsi namalovaná a máš krásně udělané vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  27. You look so stunning! <3
    Such nice outfit!
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. pekný outfit :)

    New Post :) http://awbethany.blogspot.com/ xoxo

    OdpovědětVymazat
  29. Máš pravdu, strašně rychle to uteklo :/ Krásný outfit! :) A ta fotka se mi moc líbí :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  30. Awesome outfit! Love your blog!
    Would you like to follow each other?

    xoxo
    Veronica

    Deal Diary

    OdpovědětVymazat
  31. Možná by bylo fajn to zvláštnit barevnýma silonkama, ale i tak je to moc hezké, moc ti sluší čelenka! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Nice look! :)
    And gret blog, too! :)
    I'd love to follow eachother,if you want!
    Just leave me a comment and I'll follow u back!

    xo,
    Michela

    MILASTYLEBLOG
    FACEBOOK
    TWITTER

    OdpovědětVymazat
  33. Moc ti to sluší ! :) Máš krásné vlasy

    OdpovědětVymazat
  34. Šíleně ti to sluší! :) A outfit je krásný. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Very nice blog!!! I follow you now via GFC and bloglovin. Take a look of my blog and enter this giveaway: http://www.madewithfashion.com/2013/02/ziba-collection-giveaway.html

    xx,A

    www.madewihfashion.com
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  36. Nice outfit! Love the sweater and skirt. Great blog you have here. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  37. krásna ako vždy, ja by som už bola najradšej keby bol jún a bolo by po štátniciach, bakalárkach...no vlastne po škole..:D

    OdpovědětVymazat
  38. so cute jacket. you are so amazing. thanks for your sweet comment on my blog. i follow you back.
    :*

    OdpovědětVymazat
  39. Jsi neskutečně krásná :) jinak, povedený outfit!

    OdpovědětVymazat
  40. Strašně pěkný outfit ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  41. úžasný outfit, úžasný styl!:)
    Palec hore! (y)

    OdpovědětVymazat
  42. nice look! I like the skirt and your blog!
    following you now
    xoxo
    straplessandpeeptoesmgj.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  43. Markétko ty si dokonalá vždy a všade bez výnimky! Fotečka je moc krásná :) Jaro jaro, krásne slunko konečne! Hopsa do jarných barev! :)

    OdpovědětVymazat
  44. krásny outfit a veľmi sa mi páčia tvoje vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  45. Na mě už jaro přišlo, mám ho mo ráda! :))
    Dotka je krásná, stejně jako tvůj outfit! :))

    OdpovědětVymazat