pátek 1. března 2013

Outfit February 2013

Ahojky:) Přeji všem krásný první březnový den!:) Kdy byl únor? To uteklo zase nějak moc rychle, což se mi moc nelíbí, vzhledem k tomu, že se mi blíží státnice..:( Ale už jsem začala psát bakalářku, takže alespoň něco:-D A i když je už březen, nevím, jak na Vás, ale na mě to jaro ještě nějak působit nezačalo, proto mám na sobě zase černou:-D Ale doufám, že už se brzy přetransformuju do jarní nálady a nahodím nějaké barvy:) Chtěla bych Vás upozornit na dvě věci:) Za prvé jsem si změnila fotku:)  Líbí? Nebo byla lepší ta minulá?:) Doufám, že Vás to nebude mást!:-D A taky jsem si založila ask. fm, který najdete vpravo na liště, takže kdyby jste na mě chtěli na něco zeptat, tak mi nemusíte psát maila, ale stačí to napsat tam:) Mějte se krásně pa!:)







bundička - New Yorker // svetr - Topshop // sukně - Stradivarius// boty - Deichmann // čelenka - HM //

67 komentářů:

  1. moc ti to sluší :) a ta fotka se mi líbí taková jaká je teď takže ji nechej! :)
    ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) i za pozvánku:) A tak jo, nechám:)

      Vymazat
  2. Kdyby jsi měla tělové nebo jinak barevné silonky bylo by to lepší, máš pravdu s tou černou :D ale sluší ti to! ta sukýnka se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tělové silonky nesnáším:-D nosím je jenom na výjimečně, třeba na ples, když musím, jinak normálně bych si je nikdy nevzala:) Ale děkuju:)

      Vymazat
  3. Markétko moc krásný outfit :) všechno je moc milé, líčení, vlasy, černá je vždy nejlepší ;) fotky jsem si všimla hned, je krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Terezko!:-* A taky nosím momentálně černou asi nejraději:)

      Vymazat
  4. Makrétko, ty jsi kočka! Vlasy jsou moc krásné, bundička je nádherná a moc ti sluší:).
    Mě se zase únor hrozně táhne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Denisko!:-* a tak alespoň už ti ten únor skončil:)

      Vymazat
  5. Sluší ti to! Ta sukne je božíí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. a já se těšila na fotku s pejskem:D:( ..krásná sukýnka a souhlasím s názorem na tělové silonky:D;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pejsek se nevešel do záběru, ale je tam:-D třeba na té druhé fotce je vidět malilinko:-D

      Vymazat
  7. Markétko moc ti to sluší! Líbí se mi tvá bundička! A jsi moc hezky učesaná tobě ty čelenky prostě sednou :) Krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj ak by si chcela tak by si mohla navštivit moj novy blog,ktorý som založila včera na moje narodeniny :) http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. taky nechápu,kam se ten Únor poděl..děsí mě to, já zase maturuju a musím se dostat na vejšku (což se mi jeví jako nereálný úkol)
    moc ti to sluší :) já mám hodně podobnou hnědou bundičku:)

    OdpovědětVymazat
  10. Skor sa priklanam k predchadzajucej fotke, pretoze tam mas svetlejsie vlasky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A světlý jsou lepší?:) Já už teď mám právě takhle trochu tmavší vlásky:)

      Vymazat
  11. Me encanta el look!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, moc ti to sluší, máš krásné vlasy:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Parádny outfit, a ty si fakt kráásna :O :-)

    http://lucy-beauty-blog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. super outfit, ten sveter je krásny :)

    OdpovědětVymazat
  15. svetřík a náramek nejlepší!! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nová fotka je moc hezká! :)
    A strašně ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Hey, Thanks for visiting my blog ^_^ Im following you back dear.
    xoxo
    Suzy

    fashionabliyours.blogspot.ca

    OdpovědětVymazat
  18. máš krásný náramek, kde jsi ho koupila? :) moc ti to sluší markétko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Nikolko:) a náramek mi byl zaslán, díky spolupráci s firmou efoxcity:) Můžeš se na něj juknout tady:) http://www.efoxcity.com/silver-euro-metal-bracelet-atsp44382.html

      Vymazat
  19. takto natočené vlásky máš božské:) moc sa mi páči tá nová fotka na blogu :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  20. Moc ti to sluší Markét :) Mám ráda tvůj upřímný úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  21. Krása, krása, nádhera! Já mám tak moc ráda sukně a tahle je opravdu super a sluší ti stejně jko ten lehký svetřík :) Mám ráda Tvé outfity a hlavně tvůj milý obličej a kukuč :) Jsi moc krásná, Markét :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Vrátinko!:-* Jsi hrozně moc hodná:)

      Vymazat
  22. Roztomilý outfit. Líbí se mi ta sukýnka! :) Paráda. V.

    OdpovědětVymazat
  23. outfit je veĽmi pekný , originálny :)

    OdpovědětVymazat
  24. krasny oudfit všetko perfektne ladí :)


    POZYVAME NA GIVEAWAY http://aj-ro-na.blogspot.cz/search/label/Giveaway

    OdpovědětVymazat
  25. Nová fotka je krásná! Nemáš obarvené vlasy? A outfit je na 1.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám:) To tak vypadá asi díky tomu zbarvení té fotky:)

      Vymazat
  26. Já vždycky jen zírám jak parádně jsi namalovaná a máš krásně udělané vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  27. You look so stunning! <3
    Such nice outfit!
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. pekný outfit :)

    New Post :) http://awbethany.blogspot.com/ xoxo

    OdpovědětVymazat
  29. Máš pravdu, strašně rychle to uteklo :/ Krásný outfit! :) A ta fotka se mi moc líbí :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  30. Awesome outfit! Love your blog!
    Would you like to follow each other?

    xoxo
    Veronica

    Deal Diary

    OdpovědětVymazat
  31. Možná by bylo fajn to zvláštnit barevnýma silonkama, ale i tak je to moc hezké, moc ti sluší čelenka! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Nice look! :)
    And gret blog, too! :)
    I'd love to follow eachother,if you want!
    Just leave me a comment and I'll follow u back!

    xo,
    Michela

    MILASTYLEBLOG
    FACEBOOK
    TWITTER

    OdpovědětVymazat
  33. Moc ti to sluší ! :) Máš krásné vlasy

    OdpovědětVymazat
  34. Šíleně ti to sluší! :) A outfit je krásný. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Very nice blog!!! I follow you now via GFC and bloglovin. Take a look of my blog and enter this giveaway: http://www.madewithfashion.com/2013/02/ziba-collection-giveaway.html

    xx,A

    www.madewihfashion.com
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  36. Nice outfit! Love the sweater and skirt. Great blog you have here. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  37. krásna ako vždy, ja by som už bola najradšej keby bol jún a bolo by po štátniciach, bakalárkach...no vlastne po škole..:D

    OdpovědětVymazat
  38. so cute jacket. you are so amazing. thanks for your sweet comment on my blog. i follow you back.
    :*

    OdpovědětVymazat
  39. Jsi neskutečně krásná :) jinak, povedený outfit!

    OdpovědětVymazat
  40. Strašně pěkný outfit ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Hey sweety! This is such a amazing post to observe! Utterly like it! Are we following yet? If not then let's follow via gfc, bloglovin, lookbook and facebook! Let me know! Stop by me soon!xx

    With love ♥
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  42. úžasný outfit, úžasný styl!:)
    Palec hore! (y)

    OdpovědětVymazat
  43. nice look! I like the skirt and your blog!
    following you now
    xoxo
    straplessandpeeptoesmgj.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  44. Markétko ty si dokonalá vždy a všade bez výnimky! Fotečka je moc krásná :) Jaro jaro, krásne slunko konečne! Hopsa do jarných barev! :)

    OdpovědětVymazat
  45. krásny outfit a veľmi sa mi páčia tvoje vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  46. Moc Ti to sluší Markét! :-)

    OdpovědětVymazat
  47. You have an amazing blog dear!
    Maybe want to follow each other, just let me know :)


    http://www.facebook.com/EuphoriasJewelry
    http://euphoriasroom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  48. Na mě už jaro přišlo, mám ho mo ráda! :))
    Dotka je krásná, stejně jako tvůj outfit! :))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...