pátek 22. března 2013

Zázrak Pro Dlouhotrvající Vlny - L’oreal Studio Hot Curl Sprej


Dneska bych Vám ráda představila jeden z mých nejoblíbenějších produktů vůbec. Jedná se o termofixační sprej L´oreal Studio Hot curls, který používám pokaždé, když si dělám vlasy a který mi udrží vlásky vlnité. Často se mě ptáte, jak si ty vlasy vlním po dlouhou dobu. Vlním si je žehličkou, ale důvod, proč mi vlasy drží vlnité po dva až tři dny, je tenhle sprej. A už na začátek Vám musím říct, že opravdu funguje!
 Nejdřív bych Vám měla říct něco o spreji obecně. Je to tedy termofixační sprej, který jednak dokáže zajistit, že vám vlasy drží vlnité po delší dobu a jednak chrání vlasy před poškozením teplem.  Dodává se v celkem malé ale hezké růžové lahvičce a díky sprejovému aplikátoru se snadno nanáší po celé délce vlasů. Vůně je ovocná ale taková nepřirozeně ovocná, že z ní malinko cítíte ty chemikálie, ale nebojte, není to nic z čeho by jste se dusili:-D Myslím, že naopak hodně lidem voní:) Je vhodný pro rovné i přirozeně kudrnaté vlasy a používá se buď do mokrých nebo suchých vlasů. Já osobně ho vždy rovnoměrně nastříkám do vlasů suchých a nechám je chvilinku uschnout, než je začnu natáčet.


Myslím, že hodně slečen má problémy s tím, že když si vlasy navlní, ať kulmou nebo žehličkou, tak jim vlny nedrží a už večer se jim vlásky zase narovnají.  Já osobně mám od přírody vlnité vlasy, které jsou poměrně tvárné, takže mi účesy celkem drží. Musím ale říct, že rozdíl kdy si sprej nastříkám a kdy zapomenu je opravdu znatelný. Abych zjistila, jestli sprej funguje i na jiných vlasech, poprosila jsem svojí milou kamarádku Aničku, aby mi stála modelem na můj malý experiment:) Anička má od přírody rovné, husté a zdravé vlasy, avšak nedrží jí téměř žádný účes. Ani v den svého maturitního plesu, kdy byla odpoledne u kadeřnice, která jí vlasy nakulmovala, jí vlasy do večera vlnité nevydržely. Když jsem pak jednou Aničce natáčela vlasy kulmou na jiný ples, vydržely jí celý večer a dokonce i druhý den. Náhoda?:) Abych Vám a sobě dokázala, že opravdu funguje, pozvala jsem si Aničku dvakrát dva dny po sobě, kdy jsem jí jeden den vlasy nakulmovala a druhý den vyfotila výsledek. Jednou jsem sprej použila a podruhé ne. Omluvte prosím to, že Aničky vlasy vypadají na fotce jinak barevně. Jednou svítilo sluníčko a jednou ne:)  Jinak vše probíhalo za stejných podmínek přibližně ve stejný čas. A jak vše dopadlo se můžete přesvědčit na fotkách níže:)

BEZ POUŽITÍ SPREJE:

PO POUŽITÍ SPREJE:
Doufám, že Vás fotky přesvědčily a jestli máte problém s tím, že Vám nikdy nevydrží kudrnaté vlasy, po tom, co si je nakulmujete, můžete zkusit tenhle sprej. Seženete ho v každé drogérii a stojí okolo 80 – 120 Kč:) Takže za tu cenu, je to opravdu takový malý zázrak:)
A Aničce děkuju za to, že mi stála modelem na tento článek!:-*

39 komentářů:

  1. tenhle sprej mám doma a jsem strašně moc spokojená, já fakt super! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. juuu, tak to je super... asi budu kvůli tobě (!!!) zase utrácet :)) :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. kdybych měla rovné vlasy! Mám je kudrnatý celý život! :DD

    OdpovědětVymazat
  4. téda, až neuvěřitelné co dokáže sprej! :)

    OdpovědětVymazat
  5. No to je opravdu úžasné, rozhodně si ho musím pořídit! Moc děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Markétko teď jsi mě potěšila, protože tohle je asi přesně to co hledám :) Nikdy mi totiž nevydrží nakulmované vlasy ://... Ty mě vždycky přesvědčíš k nějaké koupi, to je strašné :D, až si ho pořídím dám vědět, jak mi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda Jani:) A určitě dej vědět:) Zajímá mě, jestli ti to pomůže:)

      Vymazat
  7. Tak ten je super, rozdíl je opravdu úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Líbíse mi, jak si vyfotila ty rozdíly! A tohle mám taky a je to vážně tak super, jak říkáš :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, to zní dobře ... a ty zvlněné vlasy hlavně vypadají dobře!!.) Já jsem si jednou koupila extra drahej sprej, kterej fungoval tak, že mokré vlasy na sluníčku po nastříkání zvlnil a taky to fakt fungovalo.

    OdpovědětVymazat
  10. Teda ty rozdíly mě fakt dostaly! Moc se mi líbí, jak jsi to zpracovala a nafotila, kdybych doma momentálně neměla trilion věcí na vlasy, tak do toho jdu:)

    OdpovědětVymazat
  11. tak to je teda vážne rozdiel :))) ak si budem natáčať vlásky,určite vyskúšam :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  12. mám ho doma taky, ale nepoužívám.. asi začnu!:D:)

    OdpovědětVymazat
  13. mám úplně stejnou zkušenost! taky tenhle sprej miluju! :) kulmuji si vlasy každý den a vydrží do druhého dne!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ten si musím pořídit, až mi povyrostou vlasy...

    OdpovědětVymazat
  15. No ne počkám až bude ve slevě! a ihned kupuju! :) Já mám právě ten druhý takové to mléko a ten taky je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  16. Přesně tohle jsem hledala, děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tento sprej používám taky a recenzi jsem na něj taky dělala. Nedám na něj dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Teda Markétko, to je snad zázrak... Já tenhle přípravek používala asi před 3 roky a u mě se takováhle paráda nekonala :(

    OdpovědětVymazat
  19. za stejné řady používám sprej, který chrání vlasy před teplem)) podle mě voní nádherně:D něco takového by pro mě bylo zbytečné, vlasy si musím mýt každý den a žehličkou si je natočit nezvládnu:D

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherné vlasy, já to bohužel s kulmou moc neumím.

    OdpovědětVymazat
  21. Téda, ten dokáže divy... Skvělý produkt ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Páni, to musí být nějaký zázrak! :D
    Já jsem spíše na rovné vlasy, tohle je ale něco, možná změním názor.. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Great blog, so I'm a new follower =)

    OdpovědětVymazat
  24. Díky za tip!!!!!! Políčím si na něj. Snad není nějak moc drahý

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to je poprve co vidim,ze tyhle pripravky neco delaj. V.

    OdpovědětVymazat
  26. Paradni recenze,presvecila me k vyzkouseni :)!!

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to je super! Už jsem kdysi měla podobný, ale jen na žehlení vlasů ne na vlnky! Děkuji za typ Markétko! Skvělá recenze :)

    OdpovědětVymazat
  28. Měla jsem ho, ale takhle dobře u mě nefungoval =( Mimochodem, máš nádherné vlasy! =)

    OdpovědětVymazat
  29. ty vlnky máš krásné :) já jsem od přírody ovce a zase bych spíš chtěla mít rovné vlasy :D)

    OdpovědětVymazat
  30. Já si vlasy zkusila nakulmovat jen párkrát, ale jelikož mi nevydržely pomalu ani do večera, tak jsem to vzdala, ale vypadá to, že si objevila řešení! :) Mimochodem ten lak na nehtech je moc pěkný, jaký to je? M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to vyzkoušej Míšo:) Třeba Ti to pomůže:) a ten lak je od Avonu a jmenuje se Pastel Pink:)

      Vymazat
  31. Fotky mě fakt přesvědčily! Vypadá to jako zázrak, který ani není drahý :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  32. Týjo! Tak že bych to zkusila? :)

    OdpovědětVymazat
  33. díky za tip, určitě ho vyzkouším...:-))

    OdpovědětVymazat
  34. kde se da sehnat, nevite? kupovala jsem ho v dm-ku a uz nikde neni k sehnani

    OdpovědětVymazat