středa 13. března 2013

New in!

Přiznám se dobrovolně - byla jsem opět nakupovat:-D Já mám takový problém, že nemůžu navštívit drogérie a odejít s prázdnou a občas se mi stává, že jsem brzo ve škole a nezbývá mi nic jiného, než zajít do obří drogérie, kterou mám vedle školy:) Takže za to vlastně ani nemůžu:-D A pak jsem taky byla donucena Áďou navštívit H&M a Only a koupit si 3 věci, které jsem prý hrozně potřebovala a já jsem neměla jinou možnost, než s tím souhlasit, že:)


Návštěva H&M a  Only a moje nejlepší nové kalhoty, sukně a řetěz. Sukně mě zaujala na první pohled barvou a střihem, navíc mi slušela, takže nebylo co řešit:-D Náhrdelník jsem potřebovala, protože žádný takový tlustý řetěz nemám:) A ty kalhoty jsem slibovala, že Vám ukážu a hrozně je miluju:)  Jestli jste teď byli v nějakém obchodě, tak jste si mohly všimnout, že tenhle trend proužků teď dost jede:) Líbí se Vám tenhle trend proužků? Mě osobně moc a plánuju si koupit ještě takovou košili:) Myslíte, že k nim můžu nosit jenom černou nebo klidně i jiné barvy?:)


Návštěva DM a Lushe a moje nová (nepotřebná) kosmetika:)

57 komentářů:

  1. Bezva nákupy! Je těžké odolávat :-) Když se dostanu třeba do drogerie, taky si vždycky koupim nějakou tu životně důležitou zbytečnost :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Těch věcí!
    Průhlednou řasenku mám od essence a super...fixuji si s ní obočí:)

    OdpovědětVymazat
  3. náhrdelník sa mi páči najviac:)
    inak ten rúž je aká značka + odtieň prosím?:)
    a inak celkovo si nakúpila skvelé veci!

    OdpovědětVymazat
  4. tá preihladná riasenka vyzerá zaujímavo..pozerala som na ňu v DM,ale potom som ju tam nechala:))
    a na tú maskaru som zvedavá:) bude recenzia?:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné věci, hlavně ty z DM!♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  6. Panejo dost dobré nákupy :) Já jsem taky byla teď v týdnu nakupovat, ale to prostě nejde tam v tom krámě některé věci nechat, viď? :) Hezké kousky sis pořídila :) Hezký den Markétko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejde právě Pandičko nejde:-D Tobě taky hezký den!:)

      Vymazat
  7. Myslím, že určitě můžeš nosit i jiné, než jen černé. V televizi jsem teď viděla jednu holčinu, co měla pruhované kalhoty a i pruhovanou košili a vypadalo to dost divně, jako by utekla z vězení...:D Ale jednobarevný top, v podstatě jakékoli barvy, proč ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj děkuju za názor:) Já si právě taky myslím, že kterýkoliv jednobarevný top by k tomu klidně šel:)

      Vymazat
  8. Kosmetika je vždycky potřebná!:D Krásně si pořídila Markétko:**

    OdpovědětVymazat
  9. Ty riflee♥! A ten náhrdelník je bomba!

    OdpovědětVymazat
  10. Proužkům zatím odolávám, ale mám to podobně :D po cestě ze školy na koleje, je to samý obchoďák a je těžké jim odolat :D

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé věci Markétko :) na pruhovanou košili jsem se také včera dívala, chodím kolem ní dlouho a jednou si jí určitě koupím :D Těším se až nám to předvedeš na sobě ;) a brzy napiš jaký je ten bílý lak od essence ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten lak není obyčejný bílý, on je speciální na takové tiskátka:) Já to sem pak nafotím a ukážu:)

      Vymazat
    2. to je zajímavý, těším se ;)

      Vymazat
  12. Thanks, I am following you now too, kiss

    OdpovědětVymazat
  13. ty kalhoty!!! :) super nákup :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi shopaholik, styĎ se! :D
    Ale věci jsou krásné, ale přiznám se, já jsem novým trendům nepodlehla... Ke kalhotům můžeš nosit i barevnější věci! :))

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tohle je POŘÁDNEJ nákup! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ty kalhoty jsou skvělé, i když já bych si na ně vůbec netroufla :) Je to jen pro odvážné, a to já nejsem. Jsou ale moc pěkné, stejně jako sukýnka, po které bych hned skočila :)
    A jinak jsi pořádný shopaholik, tolik kosmetiky! :) Ale to já se zase ráda nechám inspirovat ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Super věci... ty prožky teď frčí, ale já bych to asi neuměla moc zkombinovat, ale moooc se mi to líbí :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  18. Taky by se mi to líbilo tolik věcí si nakoupit :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ty kalhoty jsou božííííí!!! :3 :D
    Lady speed stick jsem měla taky, hrozně krásně voní! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Vidím, že každá z nás nakupuje kosmetiku aniž by ji potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
  21. Hlavní je, že to upotřebíš;))
    Ty kalhoty jsou bezva! :)

    OdpovědětVymazat
  22. sukně je moc krásná, to je přesně můj styl :)

    OdpovědětVymazat
  23. Great haul! The necklace and striped pants looks lovely!

    xo – Sheila
    www.sheislovelyblog.com

    OdpovědětVymazat
  24. Jé, taky bych nakupovala, ale šetřím na dovču v Paříži :D
    Ten nákup z oblasti oblečení je luxusní!

    OdpovědětVymazat
  25. Markeet, uz si zkousela tu rasenku Rocket?•:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj zkoušela:) A přijde mi stejně dobrá, jako většina řasenek od Maybelline:)

      Vymazat
  26. To je věcí! :) Proužky se mi líbí, ale nemůžu je nosit, jsem na ně moc široká :D

    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
  27. Taky chci takové kalhotyyy. Jéé :)) V.

    OdpovědětVymazat
  28. ach, tie nohavice, tie sú úžasne!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  29. ehmmmm, jako bych to neznala :D:D vsak co, vsecko se to prece hodi ze:D:) uzasne veci. obzvlast ten retez POTREBUJU :D !
    mimochodem, fakt zeru ty tvy inspa! http://abowforabeauty.blogspot.cz/2013/03/things-that-made-my-monday_11.html

    OdpovědětVymazat
  30. Páni... :) to je věcí! Jinak já když zajdu do drogerky, tak si taky alespoň jednu věc s sebou odnesu :D
    Jinak u mě probíhá soutěž ( http://dullsinea.blogspot.cz/2013/03/soutez.html?showComment=1362946791973 ), tak bych tě moc ráda pozvala :)

    OdpovědětVymazat
  31. Přesně takovou sukni potřebuju!:D

    OdpovědětVymazat
  32. Mě si proužky nějak moc neziskaly, takže bych do těch kalhot asi ani nešla, ale ta sukně...ta je krásná!!a řetěz jakbysmet! ;)

    OdpovědětVymazat
  33. ty rifle sú dokonalé <3 také si ich plánujem kúpit :) a tú špirálu takéé <3

    OdpovědětVymazat
  34. Super věcičky!! Tyhle pruhované kalhoty teď šíleně letí, budeš kočka:) Na Rocket nedám dopustit, dělá přenádherné řasy.

    OdpovědětVymazat
  35. Já tě naprosto chápu. Já mám mezi hodinami ve škole většinou dost času, takže prostě musím jít do obchodního centra, které je hned vedle. :D a když člověk vidí ty skvělé věci, tak se nedá odolat. :) Nakoupila sis skvěle, ty kalhoty jsou naprosto perfektní a sukně má úžasný střih!

    OdpovědětVymazat
  36. Jeeej Maybelline rocket maskaru mam aj ja! :)

    OdpovědětVymazat
  37. Úžasný nákup! Po těch kalhotech toužím i já ;)

    OdpovědětVymazat
  38. zamilovala som sa do tvojich gatí, sukne a retiazky :) už sa teším na nejaký outfit s týmito vecami :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  39. Super vyber! :) Take gate ja hladam uz dlho predlho..
    Ak mas zaujem,mrkni aj moj blog ;) - http://rosie-posiexoxo.blogspot.sk/
    Ja ta urcite follow-ujem :)

    OdpovědětVymazat